Eilen olin ex-tiimiläiseni kanssa shopilla, joskin takkiin tuli ainakin myynnin suhteen. Mulla tosin kävi tuuri, kun olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan avaamassa suutani. Eräs rouva otti kuvaston, selaili sitä ja totesi, ettei hällä ole omaa edustajaa joka pitäis hälle kutsut. Mä totesin siihen, että mä voin alkaa edustajaksi. Niinpä hän täytti arvontalapun ja osallistui samalla tuotearvontaan. Tässä ei varmaan tartte kertoa, että arpoja täytti jopa 2! Kuinka sitten sattuikaan, että arpa toi voiton. Eräs vanhempi nainen ei halunnut osallistua, kun kuitenkaan ei koskaan kukaan ole näistä voittanut. Niin soitin voittajalle, tosin onnistuin saamaan hänet kiinni vasta sitten, kun olin jo palautunut reissulta. Sovittiin treffit torstaille ja sanoin, että ottaa kalenterin hollille, niin varataan samalla se kutsupäivä.

Tänään on kunnollinen ompelupäivä, lapset ovat yökylässä, ukkostaa ja sataa vettä. Projektissa on sekä kestositeitä että vaippoja. Saumuri ja ompelukone ovatkin jo ehtineet kerätä pölyä, kun niihin ei ole kukaan lomalla koskenut. Tai ompelin yhden projektipussukan. - Posti tuli ja toi vain yhden laskun.

Tässä löydöksiä sideompeluihin (alarivissä vasemmalla ensimmäisiä kestositeitäni):

Esittelyssä vieraita oli vähän, myynti oli pientä, mutta mikä parasta, sain uuden emännän!